Misija

Anđela Com DSM > Misija

Mi imamo visoke standarde u svemu što radimo

Kao kompanija koja postoji dugi niz godina na našem tržištu, zacrtali smo sebi cilj i podigli “lestvicu” da u danima koji dolaze, postanemo lideri na tržištu u segmentu našeg poslovanja, a sve to možemo da potkrepimo saradnjom sa “najvećim imenima” kod nas. U nama možete da pronađete pouzdanog partnera na kojeg možete računati u bilo koje doba dana/noći.

  • Za sve naše klijente smo dostupni 24 sata 7 dana u nedelji.
  • Svi zaslužuju poštovanje, transparentnost, i iskrenost.

Naša misija sve svodi  da dugoročno planiramo poslovanje, i da se kvalitet usluga povećava iz godine u godinu. Pokušavaćemo, ne samo da održavamo pitanja usklađenosti/propisa, nego da i obezbedimo kvalitetnu kontrolu nad proizvodom, da vodimo računa o informisanosti svakog klijenta ponaosob, kao i koja su prava korisnika usluga. Takodje, kao društveno odgovorna kompanija, trudićemo se više da ulažemo u zaštitu životne sredine kao i energetske efikasnosti prezentovanjem i izlaganjem kako bismo sveli na minimum potrošnju iz svakog segmenta potrebnih sredstava za Profesionalno upravljanje, i samim time uštedeli dosta novaca i vremena krajnjem potrošaču, što je nama i donekle cilj.

Davanje pravih i iskerenih saveta su nas doveli na poziciju lidera tržišta.

Verujemo da smo profesionalni. Ne zato što to kažemo već zato što radimo na tome. Posvećeni smo poslu i fokusirani. Verujemo da svako može prevazići svaki izazov kroz zajedničku saradnju i razumevanje.

NAŠE VIĐENJE

NUDIMO VAM

Nudimo izvanrednu uslugu kroz timski rad, odgovornost i inovacije koje se odražavaju u kvalitetu naših rezultata

EKONOMIJA

Ušteda novca je moguća sa nama, jer mi kao društveno odgovorna kompanija imamo jedinstvene ideje i rešenja koje je ne zahtevaju dosta novaca.

POTPUNO ODGOVORNI

Za sve što uradimo kod Vas u Vašoj stambenoj zgradi snosimo punu odgovornost, i mi je se ne plašimo, jer radimo najbolje naš posao na tržištu.

ZATO MI POSTOJIMO

Većina naših klijenata dolazi kod nas nakon neuspele saradnje sa drugim firmama, koje nisu u stanju da ispune Vaše zahteve ili nisu dobili rezultate o dogovorenoj saradnji i premenom svega što podrazumeva vodjenje posla profesionalnog upravnika. Bez obzira na Vaše okolnosti mi Vam možemo pomoći u postizanju Vaših ciljeva i uštedeti Vaše vreme.

Uspostavljanjem saradnje mi počinjemo da brinemo o Vašoj sredini, specifičnosti potreba, a kao krajnji cilj naši rezultati su odmah merljivi. Rešavanje problema nama nije nepoznanica.

Naši dosadašnji klijenti su nam poveravali i nateža zaduženja sa kojima smo se “izborili” i svaki zahtev se rešava na jedinstven pristup uz potpuno poverenje. Poverenje je prvi atribut koji naši klijenti prepoznaju kada razgovaramo o rešenjima a ne o problemima.

We are true to ourselves, and commit to always perform at our best.

Često postavljana pitanja

Profesionalni upravnik preuzima kompletno vodjenje stambene jedinice. Zadužen je za sve probleme koje ometaju normalno funkcionisanje stanara. Profesionalni upravnik obezbeđuje redovno održavanje zgrade i o tome odgovara zajednici, kao i izvršenje radova na hitnim intervencijama. Kompletna zaduzenja Profesionalnog upravnika može pogledati ovde

Profesionalni upravik se bira odlukom stambene zajednice, ili odlukom nadležnog organa jedinice lokalne samouprave u slučaju prinudne uprave.

Profesionalni upravnik je lice koje je steklo licencu za obavljanje poslova upravljanja zgradom i mora da ispunjava uslove za dobijanje licence

  • Da ima najmanje četvorogodišnje obrazovanje srednje škole
  • Položi ispit za profesionalnog upravnika i stekne licencu za upravljanje
  • Upiše se u registar koji vodi Priredna Komora Srbije

U periodu od 16.00 do 18.00 časova i od 23.00 do 5.00 časova narednog dana radnim danima, a vikendom u periodu od 16.00 do 18.00 časova i od 23.00 do 7.00 časova narednog dana, stanari se moraju ponašati na način koji obezbeđuje potpuni mir i tišinu u zgradi.

Stanari u zgradi mogu držati kućne ljubimce (pse, mačke, ukrasne ptice, male glodare, akvarijumske životinje i dr.) u skladu sa odlukom kojom se uređuju uslovi i način držanja i zaštite domaćih životinja

OPERATIVNA ODGOVORNOST

Klijentima pružamo vrednost  kontinuiranim poboljšavanjem naših procesa i strukture organizacije rada.